În topul categoriilor de produse care au înregistrat cele mai mari vânzări în 2020 au fost piesele de mobilier (37%), urmate de textile și covoare (11,2%). Pe locul al treilea se află decorațiunile și accesoriile pentru casă (11%). Acestea reprezintă cumulat aproximativ 60% din vânzările totale ale companiei.

Potrivit oficialilor companiei, creșterea de consum, în special pe segmentul home and deco, a fost susținută și de orientarea “work from home”. Categoriile care au înregistrat în 2020 cele mai mari creșteri față de anul precedent au fost covoarele, corpurile de iluminat, articolele și ustensilele de bucătărie,  precum și mobilierul.

Numărul de parteneri ai Vivre a ajuns anul trecut la aproximativ 9.850 firme (furnizori și selleri), în creștere cu peste 12% față de anul precedent, ceea ce a permis diversificarea ofertelor de produse.

Anul pandemic a marcat, de asemenea, și lansarea opțiunii de listare în Vivre Marketplace, care le facilitează vânzătorilor accesul rapid în platformele online operate de Vivre.

„Analizând rezultatele și luând în calcul ritmul intens și toate provocările generate de pandemie, putem afirma că 2020 a fost un an excelent pentru Vivre. Coșul mediu de cumpărături a crescut cu aproximativ 20% față de estimările inițiale. Eficientizarea fluxului operațional a rămas o prioritate, astfel că o mare parte din eforturile noastre s-au concentrat pe evitarea blocajelor în lanțurile de aprovizionare și onorarea imediată a tuturor comenzilor.”, a declarat Monica Cadogan, CEO și Cofondator Vivre.

Fondat în 2012 de antreprenori români, Vivre are în prezent vânzări în nouă țări din centrul și estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croația, Polonia și Grecia. Pe site și aplicațiile mobile sunt disponibile peste 350.000 de piese de mobilier, decorațiuni, textile și accesorii de la furnizori din întreaga lume.