ASOS a anunțat o creștere a profitului de 275% pentru primele șase luni ale acestui an financiar. Baza clienților activi a crescut și ea cu aproape 1,5 milioane în această perioadă, ajungând la 24,9 milioane de persoane.

Potrivit raportărilor ASOS, vânzările totale au crescut cu 25%, reflectând o performanță puternică în perioada menționată, grație unor servicii de livrare bine puse la punct.

Cel mai bine s-a comportat piața-mamă din Marea Britanie, care a crescut cu 39%, urmată de Uniunea Europeană (+18%), SUA (+16%) și restul lumii (+16%).


Cactus The Brand – așteptând normalitatea


Tot în această perioadă, ASOS a investit 265 milioane de lire sterline în achiziția brandurilor britanice Topshop, Topman și Miss Selfridge.

E-tailerul se adresează unei clientele în jur de 20 de ani, influențată de postările pe social media și tinerilor interesați de o modă care nu urmează tendințele clasice, cu sezoane de șase luni.

Aplicația pe telefon și desktop este disponibilă în zece limbi și în peste 200 de piețe, iar clienții pot alege dintr-o ofertă de 85.000 de produse furnizate. ASOS comercializează produse aparținând a 850 branduri, dintre care câteva proprii – ASOS Design, ASOS Edition, ASOS 4505, Collusion, Reclaimed Vintage, Topshop, Topman, Miss Selfridge și HIIT. În această perioadă, alte 120 de branduri s-au alăturat platformei ASOS, multe dintre ele mici, nișate și on-trend, ceea ce înseamnă că retailerul intenționează să pluseze la originalitate.

Dintre categoriile de produse disponibile, cel mai bine s-au comportat articolele de beauty (+114%), urmate de activewear (+95%) și casualwear (+69%).