După o performanță de excepție în primele nouă luni ale anului 2022, Hugo Boss a menținut un parcurs puternic și în ultimul trimestru al anului trecut. Potrivit datelor preliminare emise de companie, veniturile ajustate în funcție de valută în trimestrul IV au crescut cu 15% față de perioada similară a anului precedent, depășind nivelurile din 2019 cu 29%. 

În moneda de raportare, vânzările au crescut cu 18% de la an la an, ajungând la 1.068 milioane de euro, față de trimestru IV din 2021, când erau de 905 milioane de euro. Vânzările trimestriale au depășit astfel pragul de 1 miliard de euro pentru prima dată în istoria Hugo Boss. 

BOSS Menswear, BOSS Womenswear, precum și HUGO au înregistrat îmbunătățiri ale vânzărilor de două cifre în al patrulea trimestru. Mărcile companiei au cunoscut o îmbunătățire a imaginii, susținută de numeroase inițiative executate cu succes pe parcursul anului, inclusiv campanii de marketing îndrăznețe și evenimente de modă.

În consecință, vânzările pentru BOSS Menswear și BOSS Womenswear au crescut fiecare cu 14% în al patrulea trimestru. De asemenea, HUGO și-a continuat traiectoria de creștere cu două cifre, înregistrând o creștere a vânzărilor de 18% față de perioada anului precedent. 

Din punct de vedere geografic, creșterea vânzărilor în trimestrul al patrulea a rămas deosebit de puternică în EMEA și cele două Americi. Veniturile ajustate în funcție de valută în EMEA au crescut cu 18% de la an la an. Dezvoltarea a fost stimulată de îmbunătățiri robuste ale veniturilor pe piețele cheie, inclusiv Marea Britanie, Franța și Germania, precum și de o performanță deosebit de puternică pe piețele în creștere, cum ar fi Orientul Mijlociu. 

În America, vânzările ajustate în funcție de valută au crescut cu 17%. Aceasta corespunde unei creșteri semnificative de 44% pe o bază de trei ani, reflectând o accelerare puternică față de trimestrele anterioare. 

Veniturile din Asia/Pacific au scăzut cu 3%, deoarece creșterile puternice de două cifre din Asia de Sud-Est și Pacific au fost destabilizate de scădea vânzărilor din China continentală, unde au fost impuse restricții legate de pandemia COVID-19, inclusiv închideri temporare de magazine în timpul celui de-al patrulea trimestru. Cu toate acestea, comparativ cu T4 2019, vânzările ajustate în funcție de valută din Asia/Pacific au crescut cu 4%.