Săptămâna modei scandinave, care a debutat marți la Copenhaga, a avut ca focus principal sustenabilitatea în modă. Chiar dacă s-a ținut doar în formata digital, au fost selectate pentru această ediție doar branduri care au dovedit fără echivoc că au în componența lor înalte atribute verzi.
Astfel, brandul danez Ganni a dezvăluit colecția sa rental-only denumită „Stage” (scenă), care cuprinde o selecție de 26 de ținute unice, din sezonul trecut, care au fost reinterpretate, brodate, pictate și finisate manual. Acetea vor fi disponibile în Ganni Kiosk, un nou concept de pop-up și vor putea fi închiriate în Danemarca și Marea Britanie pe repeat.ganni.com.
Ideea de la care s-a plecat a fost aceea de a lansa o colecție de „scenă”, pentru a marca energia spectacolelor live și pasiunea pentru muzică.
Fiecare piesă poate fi închiriată pentru două-trei săptămâni, iar prețurile variază de la 27 de euro pentru un top vopsit tie-dye, la 90 de euro pentru o vestă din piele brodată, cu franjuri, pe săptămână.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.