Retailerul online de fashion ASOS a cumpărat brandurile grupului Arcadia (Topshop, Topman, Miss Selfridge și HIIT), pentru 265 milioane de lire sterline. Cele patru branduri iconice care intră în portofoliul e-tailerului vor avea de acum vizibilitate la nivel global.
Potrivit raportului ASOS, achiziția reprezintă o oportunitate strategică de a-și consolida poziția pe piața modei, în special în rândul clientelei de până în 30 de ani.
„Sunt branduri puternice, care rezonează bine cu consumatorii noștri fideli, și care au o prezență bună în Marea Britanie, dar și în SUA și Germania, două dintre piețele noastre strategice,” se spune în comunicatul adresat investitorilor.
ASOS își propune să crească prezența digitală a acestor branduri, care se vor alătura portofoliului propriu ce cuprinde mărci precum Collusion, AsYou și Reclaimed Vintage.
De asemenea, se va urmări maximizarea oportunităților de distribuire a brandurilor la nivel global. ASOS are depozite în toate părțile lumii, iar în SUA se dorește accelerarea strategiei de poziționare pe piață cu ajutorul unei colaborări cu Nordstrom.
Retailerul a anunțat în ianuarie că va investi 90 de milioane de lire sterline într-un nou depozit din Staffordshire, Marea Britanie, unde intenționează să angajeze 2.000 de persoane în următorii trei ani.