Compania americană, care deține brandurile Gap, Banana Republic și Old Navy, anunțase acum două luni că s-ar putea să renunțe la cel din urmă, din cauza scăderii drastice a vânzărilor.
Ultimele informații relevă faptul că strategia companiei s-a schimbat, iar Gap Inc ar încerca să-i revitalizeze imaginea și că face eforturi pentru a crește veniturile Old Navy.
După plecarea fostului CEO, Art Peck, compania-mamă are dificultăți în a găsi pe altcineva care să preia operațiunile acestui business problematic.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.