Paisprezece firme româneşti şi-au prezentat colecțiile de pielărie-marochinărie pentru sezonul toamnă-iarnă 2020 în cadrul celor cinci secţiuni ale Milano Fashion Week, eveniment desfăşurat în perioada 16-24 februarie 2020.
Pe o suprafață de 220 mp, producătorii români au fost prezenţi în cadrul târgurilor MICAM (Pestos SRL, Liska 12 SRL, Fibalco SRL, Angela International SRL, Pusa Beauty SRL, Passofino SRL), MIPEL (Creative Leather Art SRL), WHITE (Luna Morgaciova SRL, Giulia Rossignoli Creation SRL-D, Fabrica 76 Dalvini SRL, Nissa Manufacture SRL), precum și a showroom-urilor Guffanti (Hilux Fashion SRL) și Livia Gregorreti (Leather Project SRL, Wild Inga Design SRL).
Participarea firmelor românești la evenimentul expozițional de la Milano a fost organizată de Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, în colaborare cu Federația Patronală „Sfera Factor”, în cadrul Programului național de promovare a exportului, cu finanțare de la bugetul de stat.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.