Amazon face o nouă încercare de a se extinde în zona modei de lux. Cel mai mare retailer online a lansat Luxury Stores, magazine de lux online unde brandurile își vor putea controla intentarul, selecția produselor și prețurile, beneficiind totodată de acoperirea imensă oferită de Amazon.

Casele de modă partenere vor avea acces la o tehnologie digitală care le va permite prezentări elegante și reprezentări ale produselor în 360 grade.

Pentru început, au acces la aceste magazine doar abonaţii la serviciul Prime din Statele Unite. Oscar de la Renta este prima casă de modă care a intrat în parteneriat cu Amazon, dar altele vor urma în următoarele săptămâni, a declarat grupul într-un comunicat.

Lansarea Luxury Stores este cea mai recentă încercare a celor de la Amazon de a intra pe piața modei de lux, platforma fiind recunoscută pentru că vinde fast fashion. De fapt, Amazon n-a reușit să atragă până acum branduri de designer sau de lux, care nu au dorit să-și asocieze numele cu businessul lui Jeff Bezos. Creaţiile pot fi returnate expeditorului, însă numai dacă încă mai poartă eticheta şi ambalajul este intact.

Chiar și branduri sport precum Nike au renunțat la vânzările directe prin intermediul Amazon în 2019, preferând o abordare „mai directă și mai personală” decât cea oferită de platformă.

credit foto – Oscar de la Renta website