Compania ucraineană Santa Ukraina a trecut de la producția de bluze la măști. În mod obișnuit, pe poarta acestei fabrici ies rochii, bluze și fuste, cu destinația piețelor din vestul Europei.
Dar producătorul Santa Ukraina și-a schimbat tipul de produse rapid, după ce în această țară au început să apară cazuri de coronavirus:
“Ne-am dat seama că trebuie să acționăm foarte rapid,” explică Evhen Dyrdin, CEO al Santa Ukraina. “Așadar, producția noastră a fost rapid ajustată pentru a ajuta la rezolvarea crizei de măști cu care se confruntă regiunea noastră și întreaga țară.”
EBRD a sprijinit Santa Ukraina cu expertiză acum doi ani, iar ca rezultat, companiei i-a fost mai ușor să producă tipare folosind programele software. Tehnologia CAD i-a facilitat companiei accesul la un nivel de eficiență superior și astfel a reușit să schimbe tipologia produselor cu mai multă rapiditate.
Potrivit informațiilor oferite de EBRD, angajații companiei au lucrat voluntar pentru a livra peste 70.000 de măști pentru personalul sanitar și pentru populație.
Santa Ukraina a donat o parte dintre măști angajaților din spitale, bătrânilor și celor cu venituri scăzute din regiunea Mykolaiv. Restul măștilor au fost vândute angros către instituțiile civile și companiile din zonă, fără adaos comercial, ceea ce le-a făcut mai competitive decât măștile care se vindeau în farmaciile din regiune.
EBRD sprijină afacerile pentru a deveni mai competitive prin adoptarea de soluții digitale inovatoare. Recent a fost lansat pachetul de măsuri Solidarity Package de 1 miliarde de euro, destinat companiilor care sunt în dificultate din cauza pandemiei de coronavirus.
Credit foto- EBRD