Cel mai important târg de sportswear și accesorii din Europa, ISPO, și-a desemnat câștigătorii concursului anual Brandnew 2021. Au fost selectați zece câștigători și 20 de branduri, iar prezentarea lor va avea loc în timpul ISPO Munich 2021.

„Rolul ISPO Brandnew nu a fost nicicând mai important. În circumstanțele actuale, este deosebit de dificil pentru start-up-uri să se stabilească în industria sportului și să penetreze piața. Noi le oferim o platformă prestigioasă și scena pentru a-și prezenta ideile,” a declarat Franziska Zindl, șefa ISPO Award & Innovations la Messe München.

Pentru a lăsa spațiu talentelor inovatoare și ideilor neconvenționale, juriul a decis să nu noteze în cadrul unor categorii predeterminate. Cei zece câștigători acoperă toate disciplinele, de la sporturi de iarnă la fitness, yoga și înot, de la accesorii la îmbrăcăminte și soluții software. Singurul lucru pe care îl au cu toții în comun este conceptul de sustenabilitate.

Dintre companiile câștigătoare se numără Agogic, cu o linie de outwear impermeabilă, care combină luxul cu athleisure și are un design clasic, atemporal, dar materialele sunt de ultimă generație. Agogic oferă și servicii de reparație și buyback.

Ayaq este un brand elvețian care oferă îmbrăcăminte pentru schi de tură, ecologică și funcțională, veste care pot fi scoase rapid chiar de sub jachete și rucsacuri, precum și pantaloni cu design confortabil.

Veloine din Germania este un brand de îmbrăcăminte de ciclism destinat doar femeilor, și care a scos o linie specială destinată celor însărcinate, cu specificații tehnice care să-i ofere corpului suport în perioada când burta începe să crească.