Sophia, companie furnizoare de soluții de decorare a ferestrelor, a deschis cel de-al cincilea magazin din București, un showroom în nordul Capitalei în care a investit peste 100.000 de euro.
În prezent funcționează 30 de magazine proprii și francize Sophia la nivel național. Compania a debutat anul trecut și pe piața nord-americană, cu un showroom în Miami, SUA, în timp ce în România este prezentă de 19 ani.
Noul showroom acoperă o suprafață de peste 300 mp și este organizat pe trei etaje tematice. Parterul este dedicat decorurilor pentru proiecte rezidențiale. Primul etaj este dedicat industriei HoReCa și sunt expuse țesături speciale pentru această industrie (ignifugate, blackout, dimout, în nuanțe specifice: alb, bej, crem). Cel de-al doilea etaj este dedicat exclusiv țesăturilor pentru copii.
Decizia de a-și extinde prezența în București este motivată și de obiceiurile de consum ale clienților din România. Vânzările companiei Sophia sunt în proporție de 90% în locațiile fizice. Compania a avut în 2022 o cifră de afaceri de peste 3 milioane de euro, iar în 2023 estimează o creștere de 25%. Coșul mediu de cumpărături al unui client Sophia este de 1.000 euro.
Compania are în portofoliu peste 18.000 de reședințe private, cât și peste 200 de locații HoReCa, hoteluri și pensiuni, restaurante și cafenele, dar și teatre și muzee.