LVMH a lansat Nona Source, prima platformă online de revânzare a stocurilor de materiale rămase de la casele sale de modă. Nona Source se înscrie în strategia de mediu a LVMH, în acord cu regândirea sistemului de aprovizionare și pentru a sprijini economia circulară.
O veritabilă revoluție în aprovizionarea cu materie primă, Nona Source le oferă creativilor și brandurilor europene acces la materiale și piele de înaltă calitate, la prețuri competitive, pentru a încuraja refolosirea acestora. Printre brandurile grupului se numără Fendi, Givenchy, Kenzo, Louis Vuitton, Marc Jacobs, Loewe, Celine și altele.
Creată de trei experți ai grupului – Marie Falguera, Romain Brabo și Anne Prieur du Perray – Nona Source este un program de startup antreprenorial pentru soluții inovatoare.
Platforma își propune refolosirea stocurilor aflate în depozitele exclusiviste ale caselor de modă care fac parte din renumitul grup de lux. Gândit de la început într-o viziune sustenabilă, Nona Source avantajează distribuția locală. Astfel, pentru că stocurile sunt depozitate în Franța, platforma la livra la început doar pe teritoriul Europei, inclusiv în Marea Britanie.
Luxury group LVMH Revenues up 15% in 2019
Grupul de lux LVMH va produce pe gratis dezinfectant de mâini pentru statul francez
Experiența este în întregime digirală, iar catalogul online conține o varietate de materiale de la dantelă la piele, în diverse compoziții, gramaje, culori și modele. Doar materialele cu design exclusiv sau cele imprimate cu brandul caselor de modă nu sunt disponibile pentru vânzare.
„Toate materialele sunt atent selectate și reevaluate la prețuri competitive. Caracteristicile produsului sunt prezentate în detaliu datorită fotografiilor de înaltă calitate, videoclipurile traduc experiența tactilă, iar afișajele pe manechinele din lemn oferă o imagine asupra felului în care cad și se drapează. Profesioniștii pot achiziționa role, piele sau panouri, în funcție de cantitățile disponibile, fără tăiere sau mostre”, se spune în comunicatul LVMH.
Numele acestei soluții creative vine de la una dintre cele trei zeițe Parcae ale mitologiei romane. Nona, cea mai tânără, învârte firul vieții, Decima îl țese și Morta îl taie. Nona Source încorporează astfel reutilizarea materialelor, pentru ca firul să nu fie tăiat niciodată, ci revitalizat cu ajutorul creativității.