Legendarul brand american de jeanși Levi Strauss ar putea intra pe piața românească direct, fără distribuitori, potrivit informațiilor profit.ro.
Brandul american de jeanși Levi Strauss și-a schimbat strategia de distribuție și ar putea intra pe piața românească în nume propriu. În prezent, el ajunge pe piața locală prin intermediul companiei Aridon, din Republica Moldova.
Schimbarea tacticii de distribuție a apărut ca urmare a pandemiei de Covid-19. Mulți alți mari retaileri și branduri internaționale precum Nike sau adidas au început să-și dorească să aibă mai mult control asupra întregului lanț de distribuție. Au investit serios în propriile platforme de vânzare online și și-au îndreptat tot mai mult atenția de la B2B la segmentul B2C, țintind direct consumatorii finali.
Divizia Direct-to-Consumer devine mai importantă, după cum precizează Raportul de activitate al companiei Levi Stauss pe anul 2020. Astfel, anul trecut aceasta a ajuns să însumeze 39% din totalul veniturilor, ca urmare a accelerării inițiativelor omnichanel în timpul pandemiei. Și vânzările online ale propriului site Levi Strauss au crescut anul trecut cu 29%.
Pe de altă parte, compania americană continuă și deschiderea de magazine fizice, cu 90 de spații inaugurate în 2020. Potrivit profit.ro, Levi Strauss deja a bugetat în jur de 3,2 milioane euro pentru începerea activității din România.