Retailerul german de modă premium Hugo Boss a lansat săptămâna aceasta o nouă strategie – Claim 5 – menită să dubleze vânzările grupului până în 2025.
Pentru ca Hugo Boss să ajungă la vânzări de 4 miliarde de euro în următorii patru ani, compania intenționează să-ți reîmprospăteze brandurile, să investească în produs și în canalele digitale pentru a ajunge la consumatorii mai tineri.
Pentru dorește creșterea relevanței mărcii și se va investi în marketing, modele noi ale produselor, precum și canalele digitale.
Hugo Boss: sperăm să ne revenim în trimestrul al treilea
Compania își propune să devină una dintre cele mai importante mărci din lume. Ținta sa este să realizeze vânzări de aproximativ 2,6 miliarde euro la îmbrăcămintea BOSS pentru bărbați și să dublaze vânzările de îmbrăcăminte BOSS pentru femei până la aproximativ 400 milioane euro până în 2025.
În acest sens, se vor implementa două strategii de marketing distincte – cu un focus puternic pe digital și pe colaborări de excepție – pentru a crește atractivitatea brandurilor.
Hugo Boss va investi peste 100 de milioane de euro în marketing în următorii patru ani, iar în canalele digitale peste 150 de milioane de euro.
În România, compania colaborează cu nouă furnizori, dintre care șase pentru îmbrăcăminte: Durantina Textiles (Santana), Karo România (Satu Mare), Pandora Prod (Focșani), Platanus (Baraolt), Trans Euro Textile (Cisnădie), TTC (Sfântu Gheorghe), doi pentru accesorii Factory Belts (Săcele) și Minoronzoni Bergamo (Sibiu) și unul pentru încălțăminte – Veta SRL (Tg. Mureș).