Perioada de restricții nu a redus apetitul românilor pentru fashion, iar odată cu redeschiderea mall-urilor, pe 15 iunie, clienții încearcă să profite de reduceri, potrivit unei analize a CBRE.

Potrivit primelor date centralizate de CBRE la o săptămână de la redeschiderea mall-urilor, se remarcă o performanţă ceva mai ridicată a traficului pentru centrele comerciale regionale comparativ cu cele din Bucureşti.

„Am remarcat un comportament diferit de consum, atât ca vizită în mall, cât şi la nivel de achiziţie, oraşele regionale mari fiind peste media din Bucureşti, cu mai mult de 80% din trafic recâştigat (…) O veste bună la nivelul întregii ţări este că acei consumatori care s-au întors la mall sunt cumpărători şi traficul se traduce în vânzări”, a declarat Luiza Moraru, Head of Property Management CEE, CBRE.

Conform analizei, această situaţie a fost favorizată de faptul că logistica afiliată unei cumpărături online este mai puţin dezvoltată în afara Bucureştiului şi a impulsionat vânzările offline din oraşele secundare, de distanţele relativ mici din oraşele de provincie, care permit clienţilor să ajungă rapid la mall, evitând mijloacele de transport în comun şi de intensificarea acţiunilor de marketing şi comunicare online.

În România sunt angajați în domeniul retailului în jur de 1,2 milioane de persoane.

Foto – Shopping City Tg. Mureș