Grupul american de fashion Gap Inc. a raportat rezultate bune pentru a doilea trimestru al anului. Astfel, vânzările nete s-au ridicat la 4,2 miliarde $, cele mai mari din ultimii zece ani.

Vânzările grupului Gap Inc., care cuprinde brandurile Gap, Banana Republic, Old Navy și Athleta, au crescut în cel de-al doilea trimestru al anului cu 29% comparativ cu perioada similară din 2020 și cu 5% comparativ cu nivelurile pre-Covid. Potrivit ultimului raport al companiei, acesta a fost al doilea trimestru de creștere consecutivă a vânzărilor pentru brandul Gap pe continentul nord-american.

„Echipele noastre au livrat cele mai mari vânzări nete pentru trimestrul doi din ultimul deceniu. Strategia noastră privește stimularea creșterii, dovadă fiind forța continuă a brandurilor Old Navy și Athleta, un al doilea trimestru consecutiv în creștere al Gap Brand pentru America de Nord și un nou avânt al Banana Republic. Intensificarea investițiilor în marketing, gestionarea îmbunătățită a mărcii și dezvoltările tehnologice dau roade”, a declarat Sonia Syngal, CEO, Gap Inc.

În al doilea trimestru al companiei din anul anul 2021, vânzările nete au ajuns la 4,2 miliarde $, în creștere cu 5% față de 2019. Compania a decis câteva închideri strategice ale magazinelor neperformante și stoparea investițiilor în afacerile Janie & Jack și Intermix.

Vânzările comparabile pentru mediul online și pentru magazinele care erau deschise în aceeași perioadă, arată o creștere de 3% în 2021 față de 2019.

În plus, profitul brut a ajuns la 1,82 miliarde $, o creștere de 267 milioane $ sau 17% față de cel de-al doilea trimestru din 2019.