Retailerul online Fashion Days a început luni, pe 7 noiembrie, campania Black Friday. Startul a fost dat, simultan, atât în aplicație, cât și pe fashiondays.ro. În primele trei ore s-au plasat peste 60.000 de comenzi însumând peste 130.000 de produse. Peste 65% dintre comenzile plasate la nivel național vor fi livrate în easybox.
Aproximativ 90% din vânzări provin din aplicația mobilă
Majoritatea vânzărilor din primele ore au fost plasate în aplicația Fashion Days. Cele mai vândute branduri din primele ore sunt: UGG, Karl Lagerfeld, Guess, Tommy Hilfiger, Nike, Puma, Columbia și adidas Performance, iar categoriile de produse cu cel mai mare interes au fost: cizme pentru femei, pantofi sport pentru femei, genți și accesorii, geci de sezon, atât pentru femei cât și pentru bărbați.
Clienții Genius au plasat peste 40% dintre comenzi
Clienții Genius ai magazinului beneficiază anul acesta de Black Friday, de 10% extra reducere la produse premium și transport gratuit în easybox. Primele trei branduri preferate de clienții Genius au fost UGG, Puma și Tommy Hilfiger.
Retailerul a informat că aproximativ 7% din valoarea comenzilor a fost plasată folosind serviciul Dressing Room, cu plata în patru rate.
Cele mai comandate produse în primele ore:
- Ghete din piele nabuc UGG – peste 12000 bucăți
- Ghete Moon boot – peste 200 bucăți
- Trening adidas Performance – peste 150 bucăți
- Ceas Fossil – peste 150 bucăți
- Rucsac Guess – peste 150 bucăți
- Pantofi sport Karl Lagerfeld – peste 140 bucăți
Cifrele Black Friday în primele ore:
- Peste 60.000 de comenzi
- Peste 130.000 de produse
- Aproximativ 90% din vânzări provin din aplicație
- Top orașe: București și Ilfov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov
- Primele comenzi din București și Ilfov vor fi livrate chiar în aceeași zi