Retailerul online Fashion Days a început luni, pe 7 noiembrie, campania Black Friday. Startul a fost dat, simultan, atât în aplicație, cât și pe fashiondays.ro. În primele trei ore s-au plasat peste 60.000 de comenzi însumând peste 130.000 de produse. Peste 65% dintre comenzile plasate la nivel național vor fi livrate în easybox.

Aproximativ 90% din vânzări provin din aplicația mobilă 

Majoritatea vânzărilor din primele ore au fost plasate în aplicația Fashion Days. Cele mai vândute branduri din primele ore sunt: UGG, Karl Lagerfeld, Guess, Tommy Hilfiger, Nike, Puma, Columbia și adidas Performance, iar categoriile de produse cu cel mai mare interes au fost: cizme pentru femei, pantofi sport pentru femei, genți și accesorii, geci de sezon, atât pentru femei cât și pentru bărbați.

Clienții Genius au plasat peste 40% dintre comenzi 

Clienții Genius ai magazinului beneficiază anul acesta de Black Friday, de 10% extra reducere la produse premium și transport gratuit în easybox. Primele trei branduri preferate de clienții Genius au fost UGG, Puma și Tommy Hilfiger.

Retailerul a informat că aproximativ 7% din valoarea comenzilor a fost plasată folosind serviciul Dressing Room, cu plata în patru rate. 

Cele mai comandate produse în primele ore:

  • Ghete din piele nabuc UGG – peste 12000 bucăți
  • Ghete Moon boot – peste 200 bucăți
  • Trening adidas Performance – peste 150 bucăți
  • Ceas Fossil – peste 150 bucăți
  • Rucsac Guess – peste 150 bucăți
  • Pantofi sport Karl Lagerfeld – peste 140 bucăți

Cifrele Black Friday în primele ore:

  • Peste 60.000 de comenzi
  • Peste 130.000 de produse 
  • Aproximativ 90%  din vânzări provin din aplicație
  • Top orașe: București și Ilfov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov
  • Primele comenzi din București și Ilfov vor fi livrate chiar în aceeași zi