Odată cu începutul comenzilor pentru colecția de primăvară/vară 2022, Marc O’Polo propune o nouă strategie privind îmbrăcămintea pentru bărbați, cu accent un nou tip de design și marketing.

Brandul scandinav Marc O’Polo continuă să-și urmărirească obiectivul de a deveni unul dintre cele mai relevante din segmentul de lifestyle modern, casual și durabil. Noua strategie își propune să crească atractivitatea brandului în segmentul unor consumatori mai tineri, la nivel internațional.


MARC O’POLO deschide cel mai mare magazin mono-brand din România, în AFI Cotroceni


Compania a apelat la Skopos Research, care a realizat un studiu cuprinzător privind parcursul mărcii, ofering informații bine documentate care se bazează pe interacțiunea dintre produs, preț, marketing și distribuție ca factori strategici de succes.

În ce privește produsul și strategia de design, aceasta a fost rafinată. Se dorește creșterea standardelor de calitate a materialelor, producției, durabilității, cuplate cu un raport preț-performanță optim.

Marc O’Polo intenționează să ofere doar produse sustenabile până în 2023, iar conceptul omnichannel să fie în armonie cu cerințele consumatorilor.

Brandul va lansa în octombrie campania ‘Hero’, cu focus pe un bărbat puternic și pe o piață internațională.