Mizar, brand românesc de îmbrăcăminte pentru femei, estimează pentru finalul anului 2022 o creștere a vânzărilor totale de 40% față de anul anterior, în magazinele fizice, cât și online. 

Pentru anul viitor, retailerul estimează o cifră de afaceri de aproximativ 40 milioane de lei, bazându-se maturitatea brandului pe piață, orientarea către îmbunătățirea și diversificarea colecțiilor an de an și adoptarea unor strategii de marketing centrate pe client. 

Mizar are un model de business omnichannel, prin care oferă o experiență de shopping personalizată și țintește, pentru 2023, menținerea ritmului accelerat de creștere, cu accent pe sporirea notorietății brandului în piață și consolidarea profitabilității.

„Clienții site-ului mizar.ro au plasat, în 2022, cu 25% mai multe comenzi față de anul anterior, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de 299 lei, în vreme ce, în rețeaua magazinelor fizice, valoarea medie a coșului a atins 390 lei”, a declarat Dan Lupu, General Manager al Mizar.

Compania se adaptează permanent preferințelor locale și intenționează să își extindă gama de produse din colecțiile proprii, dar și să continue procesul de inovație în locațiile sale.

„Strategia Mizar, în perioada următoare, este concentrată pe extinderea rețelei de retail în toate orașele importante din România, astfel încât, la finalul anului 2023, aceasta să ajungă la 20 de magazine. Un alt aspect important al strategiei de business în anii următori este dat de diversificarea colecțiilor actuale, ce conțin, în prezent, peste 1.000 de modele”, a mai adăugat Dan Lupu.

Mizar este un brand de fashion 100% românesc, cu o istorie de peste 25 de ani pe piață și o prezență în 14 orașe din țară (17 magazine), cât și în magazinul online.