Magazinul online Liloo.ro a înregistrat, în perioada martie – aprilie, o creștere de 181% a vânzărilor online comparativ cu perioada similară din 2019, potrivit unui comunicat de presă al companiei.  Valoarea medie a comenzii a fost de 158,42 lei. 

Liloo este un producător român de haine pentru bebeluși și copii din Mizil, județul Prahova, care angajează 11 persoane în producție și trei în procesarea comenzilor online.

Compania explică această creștere de 181% a vânzărilor față de perioada similară a anului trecut prin limitarea deplasărilor, fapt care a impulsionat clienți să cumpere de pe internet, dar și schimbarea sezonului, când părinții doresc să-și îmbrace copiii cu haine mai subțiri.

Comportamentul de achiziție al cumpărătorului de pe Liloo.ro

Articolele vestimentare cele mai vândute de pe Liloo.ro în lunile de stare de urgență au fost body-urile cu imprimeuri noi, dar și produsele de vară: fustițe, pantaloni scurți, tricouri cu mânecă scurtă. Totodată, numărul de comenzi achitate online cu cardul a crescut cu 140% față de perioada obișnuită, ca urmare a recomandărilor referitoare la combaterea răspândirii noului coronavirus.

În această perioadă, părinții caută produsele de vară: body-urile cu mânecă scurtă, cu prețuri cuprinse între 15 – 22 lei, pantalonii scurți și trei sferturi, cu prețuri cuprinse între 10 – 22 lei și pijamelele, cu prețuri cuprinse între 20 – 36 lei.

„Pentru noi, ca mică afacere de familie, cel mai important este protejarea sănătății tuturor angajaților și asigurarea unui loc de muncă sigur și stabil în perioada următoare, care este una a incertitudinii. În același context, ne dorim să asigurăm, în continuare, pentru clienții noștri, aceeași calitate a produselor pe care o cunosc, la prețuri rezonabile. Sperăm ca, până la finalul acestui an, să avem o viziune mai bună asupra a ceea ce înseamnă să fii antreprenor în România în această perioadă și să ne adaptăm planurile pentru viitor, în consecință”, declară Alex Onciu, Fondator Liloo.ro.

Compania a înregistrat în anul 2019 o cifră de afaceri de 1 milion de lei, iar înainte de pandemie estima o creștere a business-ului între 20% – 25%.

Pe perioada stării de urgență, Liloo a funcționat la capacitate maximă, în ciuda sincopelor în aprovizionarea cu materii prime. În lunile martie și aprilie, numărul de comenzi a crescut cu 100% față de primele luni ale anului 2020, ceea ce a însemnat un efort în plus pentru echipa de producție și pentru echipa de curieri.

Planuri de dezvoltare pe termen scurt și lung

Pe termen scurt, Liloo vizează să lanseze în continuare câteva noi produse de vară, cu materiale, culori și imprimeuri pe placul părinților și al copiilor. În acest sens, sunt deja planificate comenzile de materii prime și producția lor.

Credit foto – Liloo.ro