Fashion House Group, operatorul celor două centre outlet profesionale din România, a demarat lucrările de construire a fazei a doua a Fashion House Pallady, care își va deschide porțile în trimestrul trei din 2024.
Proiectul de extindere va acoperi în faza 2 o suprafață de 5.727 mp, din care 53% este deja închiriată unor branduri precum Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour sau Sport Vision.
Outletul operează în prezent pe o suprafață de 7.954 mp, faza 1 găzduind zeci de magazine ale unor mărci precum Nike, BSB, Triumph, Lee Cooper, Ecco, Puma, Penti, Sizeer, Samsonite sau U.S. Polo Assn, restaurante, cafenele și o zonă de joacă pentru copii.
Extinderea centrului este susținută de performanța favorabilă a retailerului de tip outlet în România, care și-a depășit realizările de la trimestru la trimestru. Astfel, la finalul lunii august 2023, cele două centre comerciale au înregistrat creșteri față de aceeași perioadă a anului 2022: Fashion House Militari a marcat o creștere de 38% a vânzărilor și de 30% a traficului, în timp ce vânzările Fashion House Pallady au crescut cu 29%, iar traficul cu 32%.