Retailerul polonez de tip discount Pepco a anunțat că noua campanie de primăvară va include produse la prețuri „extrem de avantajoase”, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor în acest context inflaționist. 

Dintre produsele Pepco care se găsesc la prețuri promoționale fac parte tricouri pentru copii la 8,50 lei, body-uri, colanți, pantaloni sau lenjerie de corp pentru copii și adulți.

„Urmărim situația de pe piață și răspundem nevoilor consumatorilor noștri care, mai ales acum, caută un bun raport calitate-preț”, spune Agnieszka Jaworska, Commercial Director Pepco Group. 

Retailerul a anunțat că se concentrează pe produsele care s-au bucurat de o popularitate deosebită în ultimele 12 luni. Printre acestea, topurile licențiate pentru bebeluși și copii, ale căror vânzări au depășit 10 milioane de produse vândute în 2023, lenjeria intimă sau șosetele ascunse (no-show) pentru femei, care au generat, de asemenea, 10 milioane de produse vândute anul trecut.

Potrivit reprezentanților Pepco, clienții efectuează în medie peste 30 de milioane de tranzacții pe lună în toate magazinele europene din rețea, din aproximativ 530 de categorii de produse. Aproape 7 din 10 vizite la un magazin Pepco se încheie cu o achiziție. 

Grupul Pepco, cu sediul în Poznan, are în prezent peste 31.000 de angajați în 19 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.600 de magazine.