Florentino Delure, un brand de lux italian fondat de Serghei Grigor și asociatul său, designerul Gian Paolo, s-a lansat pe piața din România, în urma unei investiții de peste jumătate de milion de euro, potrivit fondatorilor.

Investiția a inclus și amenajarea unui concept store amplasat într-o vilă istorică din centrul Bucureștiului. Magazinul oferă articole ready to wear, servicii de croitorie made to measure și bespoke, pantofi fabricați cu materiale din Italia și Marea Britanie, atât pentru bărbați, cât și pentru dame. 

Brandul este prezent în România, Moldova și Italia, cu intenția de a se extinde cu cel puțin încă două locații în România și Italia, pentru ca ulterior să-și continue expansiunea în țări precum Marea Britanie, Franța și Elveția. 

Compania colaborează cu un departament de producție din Napoli și cu echipa de designeri din Milano, care este alcătuită din 10 persoane.

Produsele-vedetă din categoria Ready-to-Wear sunt cămășile lucrate manual, la un preț de 1.790 lei, pantofi de sport pornind de la 2.490 lei, și costume clasice sau sport, cu prețuri pornind de la 3.490 lei.