Mango și-a revizuit estimările pentru acest an și se așteaptă să obțină profituri mai mari decât în 2019. Retailerul spaniol de fashion a avut vânzări în creștere cu 21% în prima jumătate a anului, comparativ cu anul trecut.

În mai și iunie, vânzările au depășit nivelurile pre-covid. Canalul online a crescut cu 37% comparativ cu anul trecut și se estimează să atingă o cifră de afaceri de 1 miliard de euro în acest an.


Mango investește 42 mil. euro într-un nou centru R&D
Mango listează Intimissimi pe platforma sa de e-commerce


Potrivit unui comunicat de presă emis de companie, vânzările online reprezintă în prezent 46% din totalul cifrei sale de afaceri, cu 4% mai mult decât la finalul anului trecut.

În ceea ce privește magazinele fizice, multe dintre acestea au fost închise aproape 50 de zile în prima jumătate a anului curent, în special pe piețe-cheie precum Germania, Franța, Marea Britanie, Portugalia și Turcia.

În plus, și piața-mamă din Spania a fost afectată de restricții considerabile, ceea ce a dus la mai puțini clienți în magazine.

„Rezultatele obținute până în prezent ne fac să privim cu optimism a doua jumătate a anului, în care ne așteptăm la o recuperare a vânzărilor peste cifrele din 2019. Ne așteptăm să revenim la profit în acest exercițiu financiar”, explică Toni Ruiz, CEO Mango.

Creșterea vânzărilor se datorează unui management îmbunătățit al stocurilor și reducerii vânzărilor promoționale. Astfel, s-a crescut profitabilitatea și s-au gestionat mai bine cheltuielile, ceea ce a dus la o creștere cu peste 20 milioane de euro a profitului comparativ cu aceeași perioadă din 2019 și cu peste 100 milioane de euro comparativ cu 2020.