Brandul local de modă pentru bărbați Bigotti a semnat un parteneriat de cel puțin trei ani cu Federația Română de Fotbal, pentru a furniza ținutele oficiale ale sportivilor echipei naționale în anul în care tricolorii revin la Campionatul European.

„Acest parteneriat reflectă angajamentul nostru pentru excelență, dar și sprijinul pentru industria locală. Mă bucur că un brand național de succes recunoscut pentru calitatea și stilul său ireproșabile își dorește să-i susțină pe tricolori”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

„Această colaborare marchează nu doar o uniune între două entități puternice, ci și un pas hotărât către performanța și excelența în lumea modei masculine și a sportului”, a spus George Olteanu, Director de vânzări Bigotti.

Marca Bigotti aparține companiei Graftex Prodcom, ai cărei acționari principali sunt Ion Olteanu și Emil Roșca, fiecare cu o participație de 47,54% din totalul acțiunilor. Cifra de afaceri a companiei a înregistrat în anul 2022 o creștere de 36%, ajungând la 139 milioane de lei. Profiturile au urcat, de asemenea, cu 84%, până la 17,2 milioane de lei. Compania avea, la finalul anului 2022, în jur de 200 de angați.