Mercedes-Benz a marcat debutul unui parteneriat cu Andreea Bădală, designerul din spatele brandului Murmur. Aceasta va reprezenta imaginea gamei de autoturisme compacte Mercedes-Benz în România (Clasa A, Clasa B, CLA Coupé, CLA Shooting Brake și GLA). Pe durata parteneriatului cu Mercedes-Benz, designerul român va conduce un model Mercedes-Benz CLA.

Campania „Grow up.” – dedicată gamei de autoturisme compacte – accentuează evoluția modernă a identității de brand a Mercedes-Benz, fiind cea mai mare și neconvenţională campanie din istoria brandului din punct de vedere al conținutului digital, al mesajelor promovate şi a protagoniştilor campaniei. Cele cinci modele de autoturisme compacte Mercedes-Benz sunt vedetele campaniei lansate pe plan internațional în prima parte a anului 2017.

„Suntem entuziaști să anunțăm parteneriatul cu Andreea Bădală, unul care reflectă o viziune avangardistă, caracteristică ambelor branduri. Tehnica inovatoare, originalitatea estetică și complexitatea detaliilor evidente în produsele pe care le creăm au stat la baza acestei asocieri autentice, una ghidată de preocuparea noastră mutuală şi permanentă pentru personalizarea excelenței şi oferirea unei experiențe originale consumatorului,” a declarat Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars şi CEO al Mercedes-Benz România.

Începând cu lansarea din 2011, brandul fashion de lux Murmur a dobândit o prezență globală, creațiile cutezătoare și ultra-feminine semnate de Andreea Bădală fiind purtate în anii recenți de numeroase celebrități, printre care Beyoncé, Madonna, Lady Gaga, Katy Perry, Fergie, Kylie Jenner sau Gigi Hadid.

„M-a preocupat mereu viteza, mai ales în legatură cu spațiul creativ. Am observat cum viteza de creație trebuie calibrată la alte viteze, cum ar fi cea de recepție a consumatorului. Astfel, parteneriatul cu Mercedes-Benz mă provoacă să îmi doresc şi mai multă viteză. Există o completare firească în orice proiect pe care îl gândim împreună și, ca în orice relație, totul pornește de la valorile mutuale. Cu Murmur, nu am dezvoltat un brand după canoane. În același sens, nu prezint piese pe catwalk, ci creez un altfel de catwalk. Și, pe acest altfel de catwalk, merg alături de Mercedes-Benz,” a declarat designerul Andreea Bădală, fondatoarea Murmur.

Debutul parteneriatului dintre Mercedes-Benz România și Andreea Bădală a fost marcat printr-o ședință foto neconvențională și disruptivă, care redă spiritul campaniei „Grow Up.”, fiind realizată de renumitul fotograf american Will Sterns.

„Ne-am dorit un pictorial fashion în care să avem mood și poveste. Will Sterns a lucrat cu unul dintre cei mai cunoscuți fotojurnaliști din SUA, de aici și abilitatea lui de a se adapta condițiilor de la filmare. Şedinţa foto a presupus o planificare riguroasă şi a urmărit un concept creativ, iar instanţele s-au bazat atât pe storytelling vizual, cât şi pe compoziţii spontane,” a completat Andreea Bădală.