Cel mai bun ERP pentru producătorii de îmbrăcăminte și încălțăminte
Diferențiatorii BlueCherry®
Cuprinzător: Singurul sistem care are puterea de a vă gestiona întreaga afacere de la design de produs până la vânzarea acestuia.
Experiență superioară a utilizatorilor: interfață familiară și productivă, căutare avansată, factorii de creștere a productivității, personalizare nelimitată, dashboard-uri, alerte și notificări.
Cel mai mic cost total de proprietate: Upgrade-uri cu un singur buton, configurație cu cod zero, securitate robustă, costuri reduse de instruire, suport 24/7.
Arhitectură robustă: Tehnologie bazată pe Web, arhitectură multi-scalabilă, design modular, conectivitate ușoară.
Ultimele tehnologii: Microsoft®.NET, SQL Server®, Silverlight® și Windows® Presentation Foundation (WPF).
Comunitatea utilizatorilor activi: Grupurile de utilizatori BlueCherry®, Consiliul consultativ pentru clienți, Evenimente comunitare BlueCherry®, Grupul activ LinkedIn.
CGS este proprietarul soluției BlueCherry®, ERP construit special pentru industria producătoare de articole de îmbrăcăminte și accesorii. Cu o istorie de peste 30 de ani în dezvoltarea acestei soluții și mai mult de 400 de implementări în întreaga lume, în toamna anului 2017 a decis să bată la ușile fabricilor din România și să afle astfel cum le poate ajuta sa își crească productivitatea și să rămână competitive.
Companiile producătoare de articole de lifestyle sunt provocate continuu să îndeplinească cerinţele schimbătoare şi din ce în ce mai complexe ale clienţilor, cum ar fi colecții mai frecvente si produse mai inovatoare, de calitate superioară și valoare percepută mai mare.
În acelaşi timp, fabricile de confecții se confruntă cu procese complexe în ceea ce priveşte lanţul de distribuţie, reducerea intervalelor de livrare, forța de muncă pe cale dispariție și controlul costurile de producție. Acestea și alți factori din piață, concurența impusă de marile brand-uri si de producători din alte țări forțeaza fabricile din Romănia să se dezvolte și să își îmbunătățească procesele de producție si condițiile de livrare în mediul de afaceri omnichannel de astăzi.
Suita BlueCherry® Enterprise este soluția cea mai bună din clasa sa, care permite fabricilor de confecții să își gestioneze mai bine întreaga afacere și lanțul de aprovizionare; de la concept la consumator. Printr-o gamă largă de module software complet integrate, permite distribuitorilor, brandurilor, producătorilor și furnizorilor să eficientizeze procesele, să câștige vizibilitate, să reducă costurile, să crească productivitatea și să sporească competitivitatea.
Pentru a-și asigura succesul continuu, companiile producătoare de articole textile și accesorii adoptă tehnologia mai mult ca niciodată. Mulți descoperă însă că un software generalist are adesea lacune grave de funcționare și vizibilitate și nu reușește să furnizeze transparența și controlul necesare în întreaga întreprindere și în lanțul de aprovizionare.
BlueCherry® rezolvă aceste provocări oferind toate instrumentele necesare pentru a conduce afacerea; managementul de bază, planificarea, dezvoltarea produselor, producția, logistica, finanțele și vânzările. BlueCherry® permite companiilor să aleagă configurația de care au nevoie pentru a obține eficiența operațională, vizibilitatea procesului și colaborarea globală de care au nevoie pentru a-și atinge și a-și susține avantajul competitiv.
Soluțiile complete incluse în BlueCherry oferă flexibiliate de la început până la sfârșit (de la design de produs până la vânzarea acestuia către consumatorul final).
- Planificarea Resurselor Enterprise (ERP)
- Planificarea Omnichannel Merchandise (OCMP)
- Gestionarea ciclului de viață al produsului (PLM)
- Managementul lanțului de aprovizionare (SCM)
- Omnichannel Warehouse Management (OCWM)
- Business Intelligence (BI)
- Schimbul electronic de date (EDI)
- Controlul în timp real al producției (SFC – Shop Floor Control)
- Platforma de comerț electronic B2B (B2B E-commerce)
ERP
- Gestionarea comenzilor de la comandă până la încasare
- Management financiar
- Managementul creditelor
- Achiziția și recepția
- Managementul producției / importului
- Costul predictiv și real
PLM
- Integrarea design-ului
- Planificarea liniei / mărfii
- Dezvoltarea de materiale și produse
- Dezvoltare integrată
- Specificații și eșantionare
- Procesele de gestionare a fluxului de lucru
OCWM
- Logistică / Gestiunea livrărilor
- Managementul inventarului / distribuției
- Logistica de intrare / ieșire
- Direcționarea sau distribuirea aleatorie
- Reaprovizionare / Sortare
- Compatibilitate EDI / Retail
BI
- Identificare de noi oportunități
- Stocuri / operații optimizate
- Programare automată
- KPI-uri încorporate
- Raportare vizuală robustă
- Integrare ușoară
B2B E-commerce
- Vânzări mobile / Gestionarea comenzilor
- Soluții Web / Tabletă
- Marketing avansat al produselor
- Îmbunătățirea acurateții comenzilor
SCM
- Managementul comenzilor de producție
- Gestionarea globală a fluxului de lucru
- Managementul cerințelor materialelor
- Gestiunea automată a livrărilor
- Achiziționarea și aprovizionarea
- Portalul lanțului de aprovizionare bazat pe Web
Pentru detalii, contactați:
Alina Ursica | Business Development Manager Europe
M: +40-722 390 981 | aursica@cgsinc.com | www.cgsinc.com