Târgul CPM dedicat modei va lua startul pe 24 februarie la Moscova. Dintre brandurile românești prezente aici se numără Nissa cu colecțiile de modă pentru femei, precum și Jolidon, Prelude și Uniconf la secțiune de lenjerie și beachwear.

CPM și-a stabilit pe piață reputația de eveniment cu popularitate în rândul buyerilor din toate părțile Rusiei și CIS, care se dorește a fi platforma principală de modă de pe piețele din Estul Europei.

Cea de-a 34-a ediție va cuprinde colecțiile de toamnă/iarnă 2020/2021 și va lua startul pe 24 februarie. Ca și statistici, evenimentul acoperă o suprafață de 21.000 mp, cuprinde 1.300 de branduri din 30 de țări și are în general peste 20.000 de vizitatori din 50 de țări.

Vor fi prezente branduri germane, turcești, grecești, daneze, precum și modă franțuzească și italiană.

Din Rusia vor fi prezente 320 de companii la următoarea ediție a CPM, plus 25 din Belarus, 5 din Ucraina și altele din Kazakhstan și Kyrgyzstan. Printre expozanți se numără Akhmadullina Dreams, Calista, Camille Cassard, Free Age, Ianis Chamalid, MD Makhmudov Djemal, Odri, Savage, Truvor, Victoria Andreyanova și Vassa & Co.

Va exista și o zonă dedicată Body & Beach, cu 160 de branduri de profil, plus o zonă dedicată soluțiilor de retail.

CPM Premium va cuprinde colecții de calitate ridicată ale unor companii precum Anna Mora, IVKO, La Vaca Loca, Sarah Pacini, Xenia Design și brandul românesc Nissa. În total, 65 de expozanți vor fi grupați în hala 8.1 în cadrul colecților premium.