Sinsay, brand aparținând grupului polonez LPP, va deschide cel mai mare magazin al său din România, cu o suprafață de 2.000 mp, în centrul comercial din nord-vestul capitalei, Colosseum Mall.

Brand de modă îndrăgit de adolescente, începând din 2019, Sinsay și-a extins portofoliul de clienți prin lansarea conceptului IV, care aduce colecții de haine și accesorii pentru femei, copii și articole pentru casă. Mai mult, extinderea colecțiilor a continuat și anul acesta, astfel încât Sinsay a introdus o colecție permanentă pentru bărbați.

„Prin deschiderea noului nostru magazin în Colosseum Mall, vom aduce mai aproape de clienții noștri din capitală, noul concept al magazinului Sinsay, care va oferi noile game de produse pentru femei, bărbați, copii și articole pentru casă, pe o suprafață de 2000 mp. Deși vremurile prin care trecem sunt foarte imprevizibile, rezultatele Sinsay ne încurajează să extindem mai departe brandul pe piața românească.”, a adăugat Alina Bistreanu, Director General LPP România.

Grupul LPP deține 18 magazine Sinsay în România, iar până la sfârșitul anului 2020, obiectivul este să ajungă la 20 de magazine. LPP operează pe piața locală din 2007 și deține în prezent 60 de magazine la nivel național sub toate cele cinci mărci ale grupului – Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay. La nivel internațional, LPP are 324 de magazine Sinsay în 17 țări, 67 fiind deschise în 2019.

Centrul Comercial Colosseum este prezent pe piața bucureșteană de mai bine de opt ani și găzduiește retaileri precum Carrefour, Altex, Leroy Merlin, Jysk, Pepco, LC Waikiki, Sport Vision, dar și alte branduri cunoscute. În urma extinderii de 16.500 mp, Centrul Comercial Colosseum va ajunge la o suprafață închiriabilă de 54.500 mp.

Noua suprafață care urmează a fi dată în folosință este închiriată în proporție de 85% de către retaileri de modă, restaurante, cafenele, locuri de joacă pentru copii și locuri de petrecere a timpului liber. O parte dintre acestea au fost deja anunțate: Happy Cinema, CCC, New Yorker, Colin’s, Diverta, Noriel, DM Drogerie Markt, World Class, Gregory’s și Café Ritazza.

Bugetul de investiții alocat acestei extinderi a Centrului Comercial Colosseum se ridică la 30 de milioane de euro și este constituit din surse proprii și o finanțare acordată de către Credit Europe Bank.

Lansarea noilor spații comerciale din cadrul Colosseum Mall a fost reprogramată pentru 2021, datorită contextului generat de pandemia Covid-19.