Retailerul de fast fashion H&M a lansat pe 6 august colecția de îmbrăcăminte pentru cei mici inspirată din cunoscuta serie de filme Harry Potter. Colecția include îmbrăcăminte și accesorii pentru fete și băieți, începând de la nou-născți la adolescenți, cu elemente grafice, ornamente jucăușe și look-uri atractive.
Colecția Harry Potter x H&M pentru copii propune câteva elemente iconice din lumea micilor vrăjitori de la academia Hogwarts și cuprinde topuri, hanorace, jeanși, pantaloni, joggeri, rochii și body-uri pentru bebeluși, dar și accesorii precum eșarfe, șosete, șepci și altele.
Prețurile variază de la 22,99 lei pentru o căciulă reiată, la 24,99 lei un tricou imprimat și până la 99,99 lei pentru o jachetă din denim.
“Magia poveștilor Harry Potter este universală și continuă să inspire atâția copii (și adulți). Am dorit să transmitem prin această colecție încântarea acestui universul și elementul central a fost bufnița lui Harry, Hedwig,” spune Sofia Löfstedt, șefa creației Kidswear la H&M.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.