SMYK, retailerul polonez de vestimentație pentru cei mici, a deschis un nou magazin în centrul comercial inaugurat recent AFI Brașov. SMYK ajuge astfel la o rețea de 20 de unități de retail în România, iar alte trei sunt planificate pentru acest an.
Polonezii nu au încetat expansiunea pe piața locală, în ciuda condițiilor economice deloc prielnice. La finalul lui 2019 aveau 17 magazine, iar până în decembrie anul curent îşi propun să ajungă la o reţea de 22 magazine la nivel naţional.
Compania a intrat pe piața locală în 2009 și oferă modă, încălțăminte și articole pentru copii la prețuri accesibile, pe care le vinde sub brandul Cool Club.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.