Retailerul polonez de de încălțăminte CCC, care deține în România o rețea de 76 de magazine, va deschide spre finalul anului viitor un nou spațiu de 800 mp, în Colosseum Mall.
Magazinul va fi amenajat conform noului concept al brandului CCC, care pune accentul pe linii simple, culori neutre, finisaje în nuanțe de gri și elemente de mobilier din metal, pentru a oferi un aspect modern cu influențe industriale.
Joanna Jozwiak, Director General CCC România: „Suntem foarte încântați de parteneriatul cu Colosseum Mall. Nu numai că ajută brandul CCC să-și consolideze și să-și sporească notorietatea, dar permite totodată accesul la o nouă comunitate de clienți. Noua noastră locație va deveni cu siguranță o adevărată destinație atât pentru localnici, cât și pentru vizitatorii din afara orașului.”
Începuturile grupului CCC datează din prima jumătate a anilor ’90. De atunci, CCC s-a extins constant, iar în prezent este reprezentat în 29 de țări și are peste 1200 de magazine la nivel mondial.
CCC a intrat pe piața românească în 2012 printr-un francizor, iar după șase ani, compania mamă a decis să cumpere toate cele 55 de magazine disponibile în momentul achiziției, în luna aprilie 2018. În același timp, CCC a început o amplă campanie de extindere și modernizare a rețelei de magazine din România.
Pentru CCC, spațiile fizice rămân în continuare o direcție constantă în strategia de expansiune și creștere. Când vine vorba de încălțăminte și accesorii, probarea produselor este încă importantă, iar procesul tradițional de cumpărare este preferat de majoritatea clienților CCC din România. Pe termen lung, brandul își propune să-și consolideze sistemul de vânzări omnichannel, combinând astfel canalele online și offline, pentru a oferi o experiență de cumpărături mai bună și mai diversificată și pentru a face procesul de cumpărare mult mai ușor, plăcut și antrenant.
CCC vinde mai multe mărci de încălțăminte cum ar fi Lasocki, cel mai popular brand de piele naturală al său, Jenny Fairy, Nylon Red, Cesare Cave și Vapiano. Pe lângă propriile mărci, CCC oferă și încălțăminte cu licență Disney. Începând cu 2019, colecția CCC a fost completată de Gino Rossi, un brand de piele naturală de calitate, care se distinge prin eleganță, design modern și sofisticat.
Totodată, CCC continuă să aducă noi modele de pantofi sport. Pe lângă propriul brand sportiv Sprandi, CCC oferă o selecție de pantofi care poartă semnătura celor mai populare mărci sportive, cum ar fi Adidas, Converse, Puma, Reebok și Skechers. În magazinele CCC, clienții pot găsi, de asemenea, o gamă largă de genți și accesorii la modă.
În 2021, Colosseum Mall va inaugura 16.500 mp de spații noi comerciale, care vor găzdui peste 60 de magazine, branduri de modă, cafenele, restaurante, locuri de joacă pentru copii, cinematograf multiplex și spații dedicate divertismentului și timpului liber.