Brandul de fashion Marc O’Polo deschide al patrulea magazin mono-brand din România în cadrul centrului comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, potrivit  companiei de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, care a intermediat tranzacția.

MARC O’POLO este un brand fondat în urmă cu peste 50 de ani, care are peste 2.000 de puncte de vânzare în 37 de ţări. Brandul este prezent în România prin magazine mono-brand situate în Bucureşti Mall, Fashion House Militari şi Iulius Mall Cluj-Napoca. Magazinul din AFI Palace Cotroceni s-a deschis pe 10 decembrie și este cel mai mare din reţea (235 mp).

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox: „MARC O’POLO era cunoscut în România în special prin prezența în magazinele Peek & Cloppenburg. De la deschiderea primului magazin mono-brand pe piața locală în 2019, recepționat foarte bine de public, am căutat o locație reprezentativă pentru a putea exprima și mai mult din identitatea și produsele brandului.”

Având sediul central în Stephanskirchen, în zona Munchen, Germania, MARC O’POLO are circa 1.800 de angajaţi şi a realizat în anul fiscal 2019-2020 o cifră de afaceri de 430 de milioane de euro. Brandul este prezent atât pe pieţele vestice, cât şi în Europa Centrală şi de Est şi în China.

Maximilian Böck, Chief Retail Officer/Co-CEO MARC O’POLO AG: „În cadrul procesului nostru de expansiune internaţională, România este în prezent una dintre piețele noastre de interes. Pentru produsele noastre premium căutăm magazine premium în locații de top, iar Cushman & Wakefield Echinox ne este alături şi un partener ideal pentru a ne sprijini în acest proces.”