adidas a vândut brandul de încălțăminte sport Reebok companiei Authentic Brands Group (ABG) pentru 2,1 miliarde euro.

Gigantul german de sport adidas a anunțat într-un comunicat de presă că majoritatea sumei va fi plătită în cash la încheierea tranzacției, care va avea loc anul viitor.

„Reebok a fost o parte importantă a adidas și suntem recunoscători pentru contribuțiile pe care marca și echipa din spatele său le-au adus companiei noastre. Odată cu această schimbare de proprietate, credem că Reebok va fi bine poziționată pentru succes pe termen lung”, a spus Kasper Rorsted, CEO al adidas AG.

adidas a cumpărat marca americană Reebok în 2006. La acea vreme, achiziția a inclus și mărcile Rockport, CCM Hockey și Greg Norman, pe care adidas le-a cedat ulterior pentru o sumă totală de 0,4 miliarde euro.

În 2016, Reebok a inițiat un plan de schimbare numit „Muscle Up” prin care marca a reușit să își îmbunătățească semnificativ perspectivele de creștere și profitabilitate. În luna martie a acestui an, adidas a prezentat strategia „Own the Game”, concepută pentru a crește vânzările și pentru a câștiga cota de piață până în 2025. În urma unei evaluări, s-a decis inițierea unui proces de stopare a investițiilor în Reebok, în februarie 2021.