Brandul de fashion spaniol a anunțat că în aprilie va intra în magazine prima sa colecție de articole pentru casă, de inspirație mediteraneană. La fabricarea acestor produselor s-au folosit și textile sustenabile, iar vânzarea va fi disponibilă exclusiv online, pe Mango.com.
Mango lansează prima sa colecție de articole pentru casă pentru a completa oferta de lifestyle destinată clienților săi, dincolo de modă. Stilul de viață și cultura mediteraneană sunt principalele surse de inspirație ale acestui nou proiect, care se bazează pe ADN-ul firmei. Căminul este unul dintre punctele-cheie de întâlnire din cultura mediteraneană, unde momentele intime și micile plăceri ale vieții de zi cu zi sunt împărtășite cu cei dragi.
Într-o primă fază, colecția se va concentra pe produse textile pentru dormitor, sufragerie și baie, la care se vor adăuga alte produse pentru bucătărie și sufragerie din sezonul toamnă/iarnă 2021. Cu ocazia lansării, vor fi disponibile lenjerii de pat, huse de plapumă, perne, pături, prosoape și halate de baie, precum și lumânări și mikado.
80% din producție se va realiza în sudul Europei
Estetica acestei colecții inițiale pleacă de la un stil mediteranean rafinat, cu un design contemporan care combină culorile neutre. În plus, întreaga linie de produse textile va fi durabilă și 80% din articole vor fi produse local, consolidând astfel angajamentul Mango față de durabilitate.
Potrivit lui Toni Ruiz, CEO Mango, „clienții noștri ne cer produse pentru casele lor. Vor același confort și stil pe care îl caută și în haine pentru a-și decora casele. Acesta este un proiect ambițios pe care suntem încântați să îl dezvoltăm și care a implicat mulți dintre profesioniștii echipei Mango”.
Colecția va fi comercializată exclusiv prin intermediul canalului online, Mango.com, pe anumite piețe europene: Spania, Franța, Germania, Marea Britanie, Olanda, Portugalia, Italia, Polonia, Belgia, Elveția, Grecia, România, Croația, Austria, Irlanda, Suedia, Ucraina, Republica Cehă și Danemarca.