Compania germană Mytheresa Group GmbH care deține platforma de fashion de lux online Mytheresa.com a declarat că vânzările trimestriale au crescut cu 28%. Firma a depus de curând o ofertă publică inițială (IPO) de până la 150 de milioane de dolari la Bursa din New York. Mytheresa, care vinde haine ale celor mai mari branduri de modă din lume, inclusiv Prada, Gucci și Burberry, a raportat vânzări nete de 126,4 milioane de euro în cele trei luni încheiate la 30 septembrie.
Retailerul online german a înregistrat un venit net de 9,6 milioane de euro, comparativ cu acum un an, când avea pierderi de 4,3 milioane de euro. Restricțiile de circulație instituite pentru a opri pandemia COVID-19 au dus la o creștere a cumpărăturilor online, iar luxul s-a vândut bine.
Cu o reprezentare a peste 250 de designeri internaționali, 1.200 de intrări noi în fiecare săptămână, returnări și schimburi gratuite în termen de 30 de zile, Mytheresa este una dintre cele mai cunoscute platforme de modă de lux pentru femei, bărbați și copii. Chiar dacă a început acum 30 de ani cu un magazin fizic în Munchen, numele Mytheresa a devenit cunoscut în special odată cu lansarea online din 2006, când și-a lărgit baza de clienți pe plan global.
Cea mai recentă colaborare este cu brandul britanic Burberry, care a realizat o colecție exclusivă pentru Mytheresa, disponibilă deja pe site.