Retailerul german Peek & Cloppenburg a anunțat pe rețeaua Linkedin că se va extinde pe piața din Serbia, printr-un nou magazin în Galerija Belgrade. Retailerul a intrat anul acesta în Serbia cu primul magazin deschis în vară la Beo Shopping Center.
„Ne-a luat mult mult timp să intrăm pe piața din Serbia, dar anul acest am făcut doi pași importanți: după deschiderea din cadrul Beo Shopping Center, anunțăm un al doilea magazin în Galerija Belgrade,” a spus Paul Portner, Director Retail Management la Peek & Cloppenburg.
Intrarea pe o piață non-UE a fost considerată o aventură, mai ales în perioada pandemiei de COVID-19, când au fost impuse condiții speciale.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.