Cum în pandemie ocaziile speciale, nunțile și botezurile s-au rărit drastic, la fel a scăzut și numărul vânzărilor de rochii și ținute potrivite acestor evenimente. Eli Lăslean, creatoarea brandul Ellis Luxury, s-a pliat pe cererea pieței și a dezvoltat recent o serie de produse workwear.
După aproape 30 de ani de tradiție în moda de calitate, creatoarea a văzut o oportunitate în dezvoltarea de echipamente de lucru pentru unitățile sanitare, farmacii și cei din sistemul medical, astfel a luat naștere noua divizie Ellis Workwear.
În iarna lui 2020 a reușit să primească o comandă de 6.000 de bucăți pentru lanțul de farmacii Catena (Grupul Fildas), de veste și hanorace. Marius Lăslean, fiul creatoarei, a fost cel care s-a ocupat de dezvoltarea liniei de workwear.
„Catena a fost primul client care ne-a încredințat o comandă în prag de sărbători… a fost o provocare pe care am primit-o cu drag și care ne-a dat o nouă direcție într-un moment în care aveam mare nevoie,” spune ea pentru Dialog Textil, deoarece în felul acesta a reușit să-și mențină afacerea în viață.
În această perioadă, numeroși designeri și branduri din România precum Nissa, Atmosphere, Dress to Impress, precum și mari fabrici de confecții precum Sorste și Alison Hayes, au livrat pentru piața locală halate de unică folosință sau măști faciale pentru a-și ține capacitățile ocupate.