O parte dintre magazinele H&M din China au fost închise de proprietarii spațiilor în care funcționau, iar magazinul oficial al retailerului de pe platforma online Tmall, aparținând companiei Alibaba, nu a fost accesibil pentru mai multe zile.

Chinezii boicotează în continuare retailerul suedez ca urmare a comentariilor H&M în legătură cu abuzurile și munca forțată a muncitorilor din regiunea Xinjiang. China a negat acuzațiile și a lansat o ofensivă mediatică asupra mai multor branduri occidentale, dintre care H&M a fost cel mai rău lovit.

Pentru brandul suedez, China reprezintă cea de-a patra piață ca vânzări și totodată principalul furnizor al produselor. Recent, brandul a raportat pierderi ale veniturilor ca urmare a închiderii unor magazine pe timpul pandemiei.

Compania a declarat ieri că dorește să recâștige încrederea consumatorilor chinezi, însă pe de altă parte se lovește de îngrijorarea publicului de acasă în legătură cu condițiile de muncă ale celor care îi fabrică produsele.

Foto: Magazin H&M