Otrium, un outlet online cu vânzare de articole de modă, a anunțat că a strâns 120 de milioane de dolari de la investitori în vederea lansării pe piața din Statele Unite.
Retailerul își dezvoltă platforma pentru a comercializa și articolele rămase nevândute la sfârșitul sezonului. Otrium, cu sediul la Amsterdam, a declarat că veniturile sale s-au triplat în 2020.
Retailerul are peste 3 milioane de membrii înregistrați și peste 300 de magazine de modă în aplicația sa. Printre partenerii săi se numără Karl Lagerfeld, Joseph, Anine Bing, Belstaff, Reiss și ASICS.
„Scopul nostru este să ne apropiem cât mai mult de eradicarea inventarului sezonier nevândut”, a declarat Milan Daniels, CEO și cofondator al Otrium.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.