Retailerul de fashion C&A a anunțat lansarea noii sale Strategii de Sustenabilitate pe 2028 în cele mai importante piețe din Europa, Brazilia, Mexic și China.
Dintre cele câteva strategii de sustenabilitate ale C&A se numără: aprovizionarea cu materiale de bază 100% mai sustenabile, inovarea și conectarea principiilor circularității pentru a extinde ciclul de viață a 7 din 10 produse, înlocuirea a 50% din plasticul de unică folosință din magazinele sale, din online shop și din lanțul de aprovizionare cu alternative mai sustenabile până în 2028.
În decursul ultimilor cinci ani, C&A a făcut progrese în convertirea sustenabilității dintr-o problemă de nișă într-una curentă, înlesnind accesul consumatorilor la opțiuni mai sustenabile în domeniul modei.
Giny Boer, CEO al C&A Europe, a declarat: “Îi invităm pe clienții noștri să îmbrace la propriu schimbarea – purtând haine la modă, accesibile și fabricate în mod responsabil.”
Cel mai recent Raport de Sustenabilitate al C&A arată că brandul rămâne unul din cei mai mari cumpărători de bumbac organic certificat din lume. Astfel, retailerul a crescut ponderea utilizării bumbacului mai sustenabil de la 53% în 2016 la 96% în 2020 – foarte aproape de targetul de 100% al companiei.
C&A deschide fabrică în Germania
C&A își păstrează numărul de furnizori de confecții din România
Totodată, în 2020, C&A a utilizat cu 68% mai multe materii prime mai sustenabile.