Retailerul online de fashion Answear.com, care a generat venituri de aproape 1 miliard PLN (209 milioane euro) în 2022, în cele 11 piețe europene unde desfășoară operațiuni, printre care și România, a anunțat achiziționarea Sneakerstudio, retailer de sneakers și streetwear din Europa Centrală și de Est, precum și a PRM, brand în ascensiune pe piața de premium-luxury streetwear și sneaker.
Prin această achiziție, retailerul dorește să-și îmbunătățească portofoliul de lifestyle și vede un mare potențial în segmentul de sneakers și streetwear premium.
“Ne plac brandurile care ies în evidență în primul rând prin oferte unice de sneakers și streetwear premium. Odată cu această fuziune, ne extindem aria de afaceri și avem oportunitatea de a ajunge la noi grupuri de clienți cu linii de produse dedicate, inclusiv Gen Z sau clienți interesați de produse premium și de lux”, spune Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.
Sneakerstudio oferă produse de la mărci precum Adidas Originals, New Balance, Carhartt și Veja și este prezent în magazine online din țările CEE, dar comercializează produsele și pe piețele din Europa de Vest, inclusiv prin intermediul unui website global activ în limba engleză. Brandul s-a născut în 2015 în districtul Kazimierz din Cracovia, într-un boutique ce a devenit o destinație cult pentru fanii locali ai pantofilor sport și ai culturii stradale.
PRM, pe de altă parte, este un concept nou, care oferă produse streetwear și fashion de lux. În ciuda stadiului său incipient de dezvoltare, a reușit deja să atragă multe mărci cunoscute precum Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV și Rick Owens. Vânzările se fac printr-un website global, iar boutique-ul mărcii este situat în Varșovia.
Totodată, Answear achiziționează de la Fashion Trends Group Sp. z. o.o. magazinele online Sneakerstudio și PRM, precum și două boutique-uri offline din Cracovia și Varșovia, contractele de brand și echipele de vânzări și marketing.