Various Brands și GRID, grup de retail cu capital 100% românesc, a obținut anul trecut o creștere de 53% a cifrei de afaceri față de anul 2021, a anunțat compania. Various Brands şi GRID cuprinde două branduri de retail ce vând pe piaţa locală încălţăminte, îmbrăcăminte şi accesorii sport, și a fost fondat de antreprenorii români Popa Nicolae şi Nania Nicolae.
Comparativ cu anul 2021, când cifra de afaceri totală a fost de 26 milioane de euro (22 milioane euro cifra de afacere netă), în 2022 aceasta a însumat 40 milioane de euro (33,7 milioane euro cifra de afacere netă).
Pe lângă rezultatele pozitive din perioada post-pandemică, retailerul a avut și o extindere semnificativă a rețelei de magazine. La finalul anului 2021, grupul Various Brands și GRID opera un total de 40 de magazine.
“Această extindere a rețelei de magazine a inclus inaugurarea unui magazin Various Brands în Satu Mare, deschiderea a trei magazine noi GRID în orașele Brașov, Cluj și Constanța și relocarea magazinului concept Various Brands din Craiova. În plus, chiar la final de 2021, am reușit să deschidem și primul magazin din afara țării, în Bulgaria, marca GRID”, declară co-owenerul Nicolae Popa.
Retailerul a investit în 2022 aproximativ 800.000 euro în deschiderea noilor locații și îmbunătățirea magazinelor actuale ale ambelor branduriuri, GRID și Various Brands, plus 200.000 de euro în automatizarea și digitalizarea proceselor din magazine.
În 2023, Various Brands și GRID își propun consolidarea poziției pe piața de retail prin extinderea rețelei cu minim patru noi spații în orașe-cheie din țară.
Various Brands este un concept multibrand prezent pe piață din anul 2007, care a ajuns să numere 27 de magazine în acest moment și să dețină cea mai mare rețea de magazine sport cu capital 100% românesc.
GRID este un nou concept multibrand prezent pe piață din 2018, cu primul magazin deschis în Pitești. Oferta sa cuprinde în principal ținute streetwear, iar brandul este prezent în 16 magazine din România și Bulgaria.