Producătorul cu sediul în București activează din 2003 în zona îmbrăcămintei de protecție și de lucru, oferind de la uniforme medicale până la combinezoane de protecție împotriva agenților infecțioși, realizate cu cusături etanșe prin termolipire cu bandă.
Acestea se pot folosi de personalul din linia întâi împotriva Covid-19, iar prețul este de 160 de lei, potrivit informațiilor afișate de producător.
Afacerea a crescut gradual, ajungând în anul 2018 la 102 de angajați, afaceri de 23 milioane de lei și un profit net de 3,3 milioane lei. Investițiile în utilaje au făcut posibilă realizarea unui număr de 15.000 articole lunar.
Fabrica cu sediul în București a avut de-a lungul timpului clienți instituționali din România precum Electrica, Armata Română, Enel, CEZ, Apa Nova, precum și din țările învecinate (Cargill Ungaria).
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.