Piața de retail din România continuă să atragă noi retaileri internaționali: compania Jimmy Key din Turcia, cu o experiență de peste 30 de ani în comercializarea și producția articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, va deschide primul magazin din România în cadrul ParkLake Shopping Center din București, dezvoltat de Sonae Sierra.
„România este o piață care oferă oportunități pentru retailerii activi pe toate segmentele, iar acest lucru s-a văzut prin numărul mare de noi branduri care au intrat pe piața locală în ultimul an – atât din retailul de modă, cât și din cel de food & beverage”, explică Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox, compania care a intermediat tranzacția.
România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia. Jimmy Key a crescut exponențial de-a lungul anilor și s-a impus ca un brand de renume în Turcia, cu 60 de magazine independente.
În următorii cinci ani, Jimmy Key plănuiește să deschidă peste zece magazine în România, conform strategiei sale globale. Brandul își propune să intre și pe alte piețe din regiune, și a anunțat alte deschideri de magazine în Turcia, Cipru, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite și Arabia Saudită.
Jimmy Key este un brand de îmbrăcăminte pentru femei, fondat în 1997. Compania-mamă, Sun Tekstil, creează colecții de articole de îmbrăcăminte și țesături pentru mari retaileri din lume, de mai bine de 35 de ani.