Sofiaman, brand românesc cu tradiție de peste 25 de ani în confecționarea hainelor de casă și de somn, a lansat platforma educațională „Acasă merită ce-i mai bun”, o inițiativă care își propune să schimbe obiceiurile de consum ale românilor, precum și percepția legată de purtarea hainelor de casă și de somn. 

Totodată, această platformă este menită să ofere românilor informații avizate despre fibrele naturale din care sunt confecționate articolele Sofiaman, pentru a contribui la o mai bună înțelegere a rolului pe care acestea îl au în menținerea calității somnului, în protejarea pielii și, în general, în susținerea confortului de acasă.

Demersul Sofiaman pornește de la un studiu de piață realizat în primăvara acestui an împreună cu iSense Solutions, prin care au fost identificate anumite aspecte înrădăcinate în obiceiurile românilor și anume, modul în care aceștia se raportează la hainele purtate în intimitatea casei.

Imaginea din societate, mai importantă decât cea de acasă

Deși românii cheltuiesc mai mult pe hainele purtate în societate, par să ignore importanța de a arăta bine și pentru cei dragi de acasă: 65% dintre români poartă haine de stradă învechite prin casă; 47% dintre respondenți au recunoscut că poartă haine cu mici defecte, rupte, decolorate sau pătate; 70% au declarat că cel mai adesea cumpără haine pentru sport și timp liber, dar când au fost întrebați când au cumpărat ultima dată o pijama, 33% au spus că ultima lor achiziție a fost în urmă cu mai mult de un an.

Pentru campania educațională „Acasă merită ce-i mai bun”, compania Sofiaman a investit în jur de 100.000 de euro. Totodată, compania pregătește deschiderea unui nou magazin luna aceasta, după o investiție care se ridică la aproximativ 80.000 de euro.

În prezent, sunt create peste 8 milioane de produse cu semnătura brandului Sofiaman, comercializate prin intermediul magazinelor fizice și online, iar compania intenționează să dezvolte și game de produse cu noi categorii, precum lenjerii, textile de baie și accesorii.