Dacă toamna se numără bobocii, primăvara se numără… târgurile dedicate nunților. O afacere profitabilă, de vreme ce metrul pătrat de spațiu se închiriază cu sute de euro. Iar târgurile nu duc lipsă de clienți: zeci de firme organizatoare de evenimente, restaurante, fotografi, florării (pardon, decoratori florali), saloane de cosmetică și coafor, cofetării selecte, furnizori de cabine foto și de oglinzi „magice” unde se pot poza mirii, nașii și tot alaiul nuntesc și, bineînțeles, producători de rochii de mireasă. Piese vestimentare cu semnificație aparte, care se îmbracă o dată în viață (preferabil) și care trebuie să fie unice, să reprezinte personalitatea și stilul mireselor, să le evidențieze și să aibă, musai, elementul wow.
Chiar dacă vorbim de o nișă, avem în țară câțiva producători de top din acest segment „alb”, despre ale căror povești vom vorbi în această ediție. Unii dintre ei vând în magazine precum Galeriile Lafayette sub semnătură proprie. Câte branduri de stradă românești se pot lăuda cu această performanță?!
Tot în ediția de față vă prezentăm un business de formare profesională cu aplicabilitate în textile care ține cursuri de croitorie și construcție de tipare (Atelierele Ilbah), un instrument online de calcul al prețurilor la articole de îmbrăcăminte – Edited – (rodul colaborării dintre un designer și un IT-ist), vom afla care sunt tendințele în ce privește plasarea comenzilor de îmbrăcăminte și performanțele la care a ajuns Adidas în producție cu ajutorul roboților, dar și cel mai recent eveniment al modei locale – Romanian Fashion Philosophy, la care a participat și Agatha Ruiz de la Prada.
O ediție bogată, de care sper să vă folosiți.