Directorul de creație al Topshop, Anthony Cuthbertson, a gândit cea mai recentă colecție-capsulă a brandului britanic plecând de la ecranizarea celebră a piesei „Romeo și Julieta” a lui Baz Luhrman din 1998 – cu Leonardo DiCaprio și Claire Danes în rolurile principale.
Referințele colecției se regăsesc în aspectul grunge al ținutelor, în combinarea texturilor și a materialelor și nu în ultimul rând în folosirea accesoriilor statement din mărgele, broderie grea, precum și a finisajelor strălucitoare.
Prima colecție IDOL a apărut în magazine și mediul online în octombrie 2018. Aceste colecții sezoniere sunt lansate pe tot parcursul anului, cea mai recentă versiune a apărut în magazinele TOPSHOP TOPMAN începând cu finalul lunii februarie.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.