AirLief, un producător bulgar de măști, intenționează să se extindă și pe piața din România. Potrivit informațiilor publicate de profit.ro, proprietarul afacerii, Petar Zhivkov, a declarat că în țara noastră competitorii sunt puțini sau inexistenți pe segmentul măștilor inteligente.
Măștile sunt realizate din materiale reciclate, bumbac tricotat, au două valve încorporate pentru o respirație mai ușoară, și îndeplinesc standardul de protecție FFP2.
Noutatea constă în faptul că măștile pot fi conectate, prin Bluetooth, la dispozitive mobile, și utilizatorii pot descărca o aplicație prin care li se oferă informații despre calitatea aerului și sănătatea publică.
În perioada de vârf a pandemiei, respectiv februarie-martie, vânzările măștilor AirLief au crescut cu 400%, declară managerul afacerii. Prețul de vânzare este de 30 euro (60 leva), iar filtrele se pot înlocui.
Aplicația conține informații actualizate despre calitatea aerului în peste 80 de țări.
Amelia Turp-Balazs
Redactor-șef al Dialog Textil (2006 – Prezent)
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (Universitatea din București) - promoția 1996.
Peste 20 de ani de experiență ca jurnalist la Cotidianul, Jurnalul Național, Idei de Afaceri, The Business Review, Investment & Pensions Europe, Construction & Investment Journal.
Dialog Textil - unica revistă dedicată industriei de textile și confecții din România a fost regândită sub îndrumarea sa editorială, pentru a avea un concept dinamic, axat pe prezentarea afacerilor relevante din domeniu și pe informații din lumea modei și textilelor.