AirLief, un producător bulgar de măști, intenționează să se extindă și pe piața din România. Potrivit informațiilor publicate de profit.ro, proprietarul afacerii, Petar Zhivkov, a declarat că în țara noastră competitorii sunt puțini sau inexistenți pe segmentul măștilor inteligente.

Măștile sunt realizate din materiale reciclate, bumbac tricotat, au două valve încorporate pentru o respirație mai ușoară, și îndeplinesc standardul de protecție FFP2.

Noutatea constă în faptul că măștile pot fi conectate, prin Bluetooth, la dispozitive mobile, și utilizatorii pot descărca o aplicație prin care li se oferă informații despre calitatea aerului și sănătatea publică.

În perioada de vârf a pandemiei, respectiv februarie-martie, vânzările măștilor AirLief au crescut cu 400%, declară managerul afacerii. Prețul de vânzare este de 30 euro (60 leva), iar filtrele se pot înlocui.

Aplicația conține informații actualizate despre calitatea aerului în peste 80 de țări.