Zestre, un start-up local care a lansat în aprilie 2021 o aplicaţie mobilă ce le permite utilizatorilor să vândă articolele vestimentare pe care nu le mai poartă, a ajuns în prezent la peste 100.000 de utilizatori, potrivit informațiilor publicate de Ziarul Financiar.

Numărul de conturi înregistrate a crescut rapid în ultimele luni, iar potrivit Ioanei Nicolau, fondatoarea Zestre, aplicația „se îndreaptă rapid spre 150.000 de utilizatori”.

În aplicaţie sunt listate peste 200.000 de articole de fashion în valoare de peste 3 milioane de euro, iar cele mai bune luni pentru Zestre au fost aprilie-mai, când vânzările intermediate au ajuns la circa 70.000 de euro.

Până în prezent, afacerea a fost demarată şi susţinută exclusiv din fonduri proprii, iar echipa, formată din doar două persoane, a reuşit să ţină costurile la un nivel redus.

Comparativ cu primăvara-vara anului trecut, în prezent utilizatorii Zestre au la dispoziţie o serie de noi funcţionalități în aplicație, printre cele mai importante fiind partea de plată şi livrare a comenzilor plasate.

Dacă înainte aplicația era gratuită, începând cu luna iunie, Zestre a început să şi monetizeze, introducând un comision de 5% din preţul produselor comercializate pe platformă. Dar fondatoarea aplicației spune că s-ar putea ca, pe viitor, să se renunţe la comision şi să se opteze pentru promovarea anunţurilor. 

Foto: Zestre